godmorgon

Hej alla som läser det här. Vaknde för en stund sen hemma hos mig. Imorgon är jag ledig för jag har sommarlov :O kan fortfarande inte fatta att jag har det. Men i alla fall, igår så åkte jag hem till sarah och hon har skaffat the sims 3!!! Fyfan, ska tvinga pappa att köpa det idag ochta ut min dator på lagning. Längtar galet nu haha :)

Var hos sarah och kollade på film med Jenny, Anna, Gabbie, Vickan, Sarah och så självklart jag. Hände lite tråkiga saker igår som jag orkar inte ta upp här heller. Men skitsamma, nu ska jag gå ner och käka frulle och ringa daddy. The Sims 3 måste jag ha nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

din blogg e tråkig...

2009-06-07 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0