Goddag!

Tjenare!
Ska iväg till stan snart med Sofia, hon ska på smink kurs. Men ska berätta snabbt vad som ska hända för mig och vad som hände igår. Men igår så drog jag till Kista och kollade på bio med Lunkan, Fille och Amanda. Vi såg på baksmällan och ja, det finns väl inte så mycket att säga om den. Har ju sätt den förut så ja. Men drog hem till Lunkan för att jag skulle få låna hjälm. Jenny skulle hämta mig, men det där klantarslet är så korkade och öppnar moppen och slänger i nycklarna i moppen. Är man dum i huvudet eller? Men vi tillbringade våran natt hos Sarah.

På morgon så vaknade vi och försökte få tag i nycklarna, och vet ni vad? VI FICK DET!! fyfan vad glada vi blev. Vi firade det med att köpa Champis och munkar från ica ;) Men idag var det första dagen på sommarskolan, gick faktist skit bra. Blir kul framöver för går i en skit rolig grupp.

Mamma ringde mig för ett tag sen och frågade om jag och Jessica (min syster) ville gå på bio ikväll. Mamma har fått två biljeter till någon premiär ikväll, som hon inte kan gå på. Snälla mamma är och ger mig dom till mig då:D Men måste springa iväg nu! Hörs nog sent ikväll :)

Kommentarer
Postat av: jenny

hhahahahaha käften :'D

2009-06-16 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0