förskyld som fan

Tjenare bloggen. Hur mår ni? ska nog inte säga hur jag mår.. åkte in till NRJ med feber och med världens hemska hosta. Men nu har febern försvunnit och så mår jag mycket bättre:)
Men när vi kom in till grönan så hade NRJ precis slutat.. surt men det sket vi i. Vi satte oss vid vattnet och myste sen så drog vi ett gäng in till grönan och spelade spel. Det blev många vinster för dom felsta.. eller det blev att Agge baxade det mesta som fan där. Men sen så blev det nattkäk, hehe. Det blev såklart donken, yumie! Men efter vi hade käkat och var mätta och glad så träffade vi på Amir, han gaybloggen. Skit trevlig var han! ååh jag älskar verkligen bögar, världens bästa ju.

Nu sitter jag hemma hos Ellen och skriver här. Hon håller på att ta bort sitt smink och fixar säg för natten. Men är inte ens trött så kommer bli att vara uppe hela natten. Men nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0