Förlåt

Har inte skrivit sen i måndags, men vet ni vad? jag har inte haft tid! Kan berätta snabbt nu vad som har hänt dom här dagarna som jag inte har skrivit om.

Måndag: Efter jag ahde skrivit det där inlägget så åkte jag till stan med Sofia och kollade på hennes smink-kurs. Vill också ha en sånn kurs. Även om man satt och glodde så lärde man sig själv och se hur hon gör ;) Sen så kom min syster in till stan och då gick vi på bio. Vi såg på The probla.. blablabla. Kommer inte ihåg namnet, det var i alla fall förhandsvisning på den filmen. Sen åkte jag hem och orkade inte sitta vid datan den kvällen.

Tisdag: Försov mig men kom ändå i tid till sommarskolan, great Erika! Efter skolan så åkte jag och Ellen till väsby centrum och köpte jos present. Sen så drog jag hem och hjälpt min lillebror att rida. Han var så duktiiiig! Stolt över grabben :') sen så frågade mamma om jag ville vara spöke på kvällen för det skulle vara spölrunda i stallet. Vist tänkte, så det blev jag, Amelie, Oscar, Anna och många många mer. Sen så fick några skitungar sova hos mig för dom vill inte sova med andra skitungar. Somnade runt två..

Onsdag: .. och gick upp halv sex. Underbart säger jag bara! Åkte till skolan och jobbade klart med ekvationerna. Så nu har jag bara bråk kvar. Men sen så åkte jag till Gabbie, sov och fixade mig. Sen på kvällen så drog jag till Nicole som hade sin fina och underbara middag. På kvällen så spårade det ut sig lite. Men hamnade hemma hos Nicole som just nu håller på att packa. Men ska snart dra hem till mamma och fixa mig får ikväll. Blir middag hos Josefine ikväll. Men nu måste jag fixa det sista. ha det gött!


OBS! Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0