Baksmällan

Hej bloggen!
sitter nu hemma hos min låtsas mamma i Kista. Natalia kom hem idag från New York! Åååh vad glad jag va att få träffa henne igen =D Men kom hit till Kista och så gick jag, Anna och Natalia och åt på världens godaste returang. Skit gott var det och man njöt verkligen! Men sen gick vi runt i kista en liten stund och så bestämde jag och Natalia för att kolla på bio. Vi såg på Baksmällan, en riktigt rolig film som man verkligen garvade åt. Rekomenderar den till alla som vill se en rolig och skön film nu. Ska lägga mig tidigt idag.. Känner mig att jag börjar bli sjuk, suck! Men imorgon ska det vara en riktigt hemma kväll med familjen. Men godnatt, blir nog inget mer för mig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0