11 timmar sömn

För varje dag som går, så sover jag längre hela tiden. Ganska sjukt med tanken att jag bruar annars sov max till 10. Men vaknade upp och gick och gluttade tv en stund innan jag fick frukost. Ååååh fyfan vad gott det var! Har fått en ny favorit frukost nu. Och nu så sitter jag här och skriver lite i min blogg och kollar runt på facebook. Ska dra till Kista Centrum snart med Natta. hon behöver handla lite grejer och det behöver jag med.

När jag kollar runt på facebook så hittar jag massvis med avslutnings videosar och allt. När jag tänker efter så kommer det vara hemskt när jag ska lämna min klass. Den klassen är ju liksom mitt allt! Har ett år kvar med min underbara klass nu. Jag ska verkligen göra allt för att vara lycklig med dom.

 
Snart ett år sen man såg er sist, ni är också grymt saknade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0