Varje gång jag sitter vid datan så blir jag lika irreterad

Som ni ser vad det står, blir lika irreterad varje gång. Hittar fortfarande inte mitt minneskort. Asså¨nu blir jag så där att jag hatar mitt liv. Alla är också bortresta så ikväll så ska jag vara HEMMA. Jag brukar aldrig vara hemma, så det här är väldigt konstigt. På dom har 3 veckorna som jag ahr bott hos mamma så har jag sovit hemma... 2 eller 3 gånger.

Men sitter och lyssnar på Lady Gaga som kommer snart. Åååh älskar verkligen henne! Ska se på henne för andra gången gratis nu. Eller jag menar live. Ska också kolla på biljeter till Halmstad. Inte långt kvar! Fyfan vad jag längtar dit ner! Alla after beach, alla människor och allt där nere. Det ända som jag kommer att kräva är bra väder :) Men nu jävlar ska jag leta efter mitt minneskort, den ska komma fram den där jäveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0