Trött och arg

Jag är skit trött och skit arg. Mitt minneskort till kameran är fortfarande borta och all min ilska har just nu gått ut på min lillebror. Ibland är det skönt att ha små syskon, för då kan man ta ut all sin ilska på dom. Men har för övrigt bara suttit hemma och deggat. Imorgon kommer Pappa och hela tjocka släkten hem till han. Pappa kommer hem från Luxenburg och dom andra kommer från Mallorca. Ska bli kul att träffa alla igen, juste! Pappa sa att han hade köpt en parfym till mig. Det var typ det ändda som gjorde mig lite glad i alla fall. Men har föröskt att vara trevlig mot alla i dag.

Ibland, eller jag vill. Jag vill så gärna bara vara 18 år just nu. Man är ju lite mer friare och så kan jag äntligen få ett körkort så jag kan ta mig nån vart. Men det är mindre än tre år kvar för mig. Hoppas dom åren går fort nu! Men väntar på att kina maten som Dali är och hämtar kommer snart. är skit hungrig. Men xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0