Sigtuna? Näää

Hej bloggen. Nu är jag hemma hos Mamma och sitter här i handduk och laddar min sony ericsson mobil. Äntligen har jag fått tillbaka den! Så jävla glad för det, kan äntligen skriva normalt om man säger så. Men går kvällen var faktist sjukt rolig. Det började med att ajg drog till Märsta med Sofia och hälsade på Jessica och Emilia. Juste ska vara med alla dem tre imorogn ! Det får man inte glömma ;) Men sen så drog jag till Ellen där vi väntade på Sarah. Efter hon kom så planderade vi inför kvällen coh det blev bestämmt att vi drog till Sigtuna och träffade roligt folk. Bla. träffade jag Malin (:D)

Åååh fyfan vad glad jag va för det! Började nästa gråta av glädje att man fick träffa Malin igen. Men sen så skulle vi gå ner och ta buissen, men vad händer? Jo buss helvetet går inte!! Är man glad då? ehm nej..... Så för andra gången gillt så gick man hem från Sigtuna till Märsta. Åååh fyfan vad kul man hade på vägen. Mycket sång och skratt blev det. Men det slutade med att jag och Malin hamnade hos Sarah sen och sov där. Och den där jäveln lyckade ta en taxi för 100 fucking kr?! Men ska inte klaga, fick i alla fall träning i mig.

Kahn berätta också att jag har blivit helt galen i låt just nu. I Kate Ryans nya låt. Så jävla bra så man dör! Man dansar hela tiden av den haha. Men kyss på stjärten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0