Hej mami!

Fick bara lust att sätta mig framför världens fetaste burk och skriva i min skit roliga blogg. Om ni undrar varför jag heter "Hej mami!" så är det för att den här kvinnan har hittat min blogg och börjat läsa genom den, så välkommen till min blogg och hoppas du tycker den är rolig.

Hur är det annars med mina andra trogna läsare (tänker mest på Jenny)? Hoppas ni har haft ett bra sommarlov.
Det har jag faktist haft. Men mitt jävla fitt minneskort till mina älskade kamera är borta. Är skit arg och vill ha tillbaka det nu! Ska leta efter det och hoppas på att turen sitter vid min sida.

Uppdate: Ska till Gröna Lund med dom bästa idag, kul va?! Är taggad och glad för det. Blir nog att jag somnar sött hemma i min egna säng som jag inte har sovit i sen Torsdag. Tummen upp för mig säger jag. Men sommarskolan är slut nu, så är äntligen fri som en fågel(!)


Godeftermiddag till alla töntar här ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack bebis!! ja såg det nu :D I LIKE IT!!!

och JA jag är en super trogen läsare!

2009-07-08 @ 18:08:57
Postat av: Anonym

fulunge

2009-07-08 @ 20:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0