Godeftermiddag

Länge sen man skrev här. Men det ska bli en ändring på det nu!
Jag har verkligen ahft ett toppen sommarlov, hittills i alla fall. Har bara umgåtts med dom absolut bästa vännerna som finns på den här jorden. Ikväll blir att jag drar till Ölsta, hemma hos Jenny. Men först så ska jag äta middag med min underbara mamma och hennes vänninor. Efter det får väl lilla jag dra till Ölsta själv [:(] det är ju lite synd.. HeeHehe näää jag skoja bara. Checkade runt lite i bloggar och så checkade jag in i Amilias blogg, och ni vet The City? Jag har alltid undrat vad den låten heter som dom har till intrott. Nu fick jag svarat! Sjutk bra låt är det också.

Idag är det exakt en vecka kvar till jag, Sarah och Jenny drar till Halmstad! Yeah, och fyfan vad man längtar ner dit nu. Längtar mest ner till underbara Linn. Har verkligen saknat henne så sjukt mycket. Men nu ska jag sätta igång och blogga många inlägg nu, så ni kan roa er lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0