tjenare!

hej blogen.
var ju som sagt på avslutningsfest igår hos liv. var skit kul,spelade poker dansade sjöng och drack faktsist lite da.. :$
haha vad busig jag e! men nej nu ska jag inte vara så barnslig som vissa är.
men sov hos liv, orkade inte åka hem så sov där. åkte till stenning sen lämnade en tröja till vickan och var kvar där ens tund för sara och gabbie var där.
snackade om allt! sen gick jag hem med gabbie och fick äntligen mitt jävla batteri till min rosa mobil så nu ahr jag en lite nyare mobil, yeeeees!!
men ska börja fixa mig snart för ska gå ut ikväll igen, japp skola imoron och allt! ska på bio med ellen beckman som ska ha med några boys.
vet inte vad vi ska se på men nån film i alla fall. men ska göra en lista är snart. juste kan säga att jag itne kommer att hinna blogga imorgon.
ska försöka vakna klockan halv 7 fixa mig och dra till skolan, efter skolan ska jag till gabbie och vänta där och sen ska jag på en interjuv för jag har fått ett jobb!! grattis till mig ;) sen efter det ska jag komma hem plugga (-.-) duscha äta och sova. men nu ska jag börja fixa så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0