tja!

Dålig med uppdatering jag vet men nu är jag igång igen!
Vad har hänt idag? Typ den sämsta dagen på länge, har varit sur typ hela dagen och har äntligen lugnat ner mig. Ååååh det är bara 2 dagar kvar till jag och klassen åker till Loftdalen! Men vi ska åka buss i 7 timmar upp dit så kommer bli drygt men kul med klassen :D
Ååååh jag är taggad som fan, fan vad kul det här kommer att bli :) Ska snart dra mig utåt när min pappa har kommit hem med min jacka, har abra väst här och det är ganska kallt må jag säga. Men ska ut och röka nu, jag har kommit på ett system till mig så att jag taggar ner med rökningen. Jag ska börja röka varje timme istället för att röka typ varje halv timme som jag brukar annars göra, nu har jag hållt med i en och halv timme så det är bra tycker jag.
Men har fixat en present åt Sofia idag, haha det kommer att bli kul att se henens minn;)
Juste idag hade vi avslutning på våran sexuallkunskap, fett tråkgit älskade den perioden:( Men vi kollade på porrfilm, eller porrfilm kan man itne direkt säga att det är men det var en film som handlade om sex. Haha det var fett kul:D bögporr, lebbpor och vanlig porr, hahah jag garvade hela tiden och alla tittade bort när det roliga kom, haha!
Men ska gå ut nu så vi hörs bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0