Så är man sjuk för första gången på det här året..

Så nu är man sjul verkligen inte kul. Jag hatar att vara sjuk också! Både lärararna och min mamma säger att jag börjar få influensa, noooooooooooooooooooooooo!! :'(
Vill inte ha det nu, har så himmlans mycket planerat i helgen och så blir jag det här? fuck off jag ahtar att vaa sjuk, jag hatar det! Men jag hoppas på att det bara är feber så det går över fort i helgen.Men det blev ingen shopping i hlegne med papi, men nästa sa han! Han tyckte det var en bra ide för jag har börjat sköta mig som fan i skolan med alla förhör och prov. Han är mycket stolt över mig säger han, och det är jag väldigt glad över.
Hur har eran dag varit för er då? Har den i alla fall varit bättre än mig? Haha juste måste snacka med Frida som ska göra min design när jag får den, hoppas idag! :) Men vi hörs ska försöka stoppa i mig något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0