nämen tjenare!

Hej bloggen! Hur mår ni idag? Jag mår toppen! Sitter i mitt rum med Jessica och kollar på Familjen Robinsson. Igår så skulle ja ha singstar kväll men vad hände? Det där fucking xbox 360 funkade inte :( Så det blev ingen sång för oss..
Men det sket vi i, vi hade det kul ändå! Jessica sov här och jag ska snart börja små fixa mig. ska till Stockholm idag och äta middag med la familia! För jag har namnsdag idag som vi ska fira mig, trevligt va? (Åh gud där ,lät jag som blondinbella, icke bra!)
Haha, men ett stort grattis till mig som har namnsdag idag, vad händer ikväll? Nåt roligt? Är sugen på fest ikväll men finns inget roligt som händer:/ Men ska börja fixda mig ska vara klar om 2 timmar och 10 min. Vi hörs nog kanske ikväll, om jag orkar inte blogg.
Juste ska snacka med pappa om moppe nu, hoppas jag får en för jag vill VERKLIGEN ha en! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0