Jag är glad!!!!:D

Frida håller på att fixamin design, fatta vad bra?! Jag blir as glad nu för hon ska göra det och då blir det mycket mer roligare att blogga ju:D:Dwiiiiie! och helgen kommer bli bäst ska träffa amanda det där anuset i helgen ååh vad glad jag är! Ska försöka få upp mina läsare men det är ju inte så himmlans lätt ju ;) haha! Men ska försöka vara riktig seriös med mitt blggande nu! Just kom på måste handla skor till Sarahs tjej middag som är om några veckor, och skaffa vin.. fan har inga pengar eller något men får jobba lite nu! Haha :) Langare än bild på mig och linnea.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli som blondinbella när du ändå håller på :Ö

2009-01-31 @ 00:19:24
Postat av: jes

men idiot vi ska dela på vinet de blir 75 kr var du kommmer ha 75 kr tro mig XD

2009-01-31 @ 19:20:29
URL: http://ppowerjess.blogg.se/
Postat av: erika

Anonym: Haha aa ska bli som min helt underbara, vackra, fina, sköna förebild blondinbella. Hon är ju se grym yeaaah! :D

Jess: Men det här var innan vi snackade om det :D

2009-02-01 @ 16:28:06
URL: http://elela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0