Idag gäller det!

Ja idag gäller det! Idag ska vi boka stugan till Gotland, fatta att jag och mina vänner ska till gotland isommar? Shit jag lääääääängtar som fan nu! Men en sak fattas, pengar. Men jag har planerat som fan nu hur jag ska få pengar.
Mamma har ungefär 2 % kvar på siott stora JA till moppe, så det är bra! Och jag tänker alltid logiskt med att mina föräldrar är ju skillda och jag vill göra rättvist med att "summa med presenter" asså det blir lika. Moppe kommer ju gå över tiotusen, så ska önska mig tiotusen av Pappa. Av dom pengar så ska pappa ta hand om 4000 (om jag ens får det här) som han ska ta hand om till sommaren. Plus så ska jag jobba nu, behöver bara gå en kurs sen är jag klar med den!  Sen ska jag sommarjobba hos Sven-inge isommar i 3 veckor och där kommer jag få pengar från nog också. Så det här låter ju as bra ju? Kommer verkligen ha råd nu. Men fatta idag så bokar viu stugan till Gotland?! Jag längtar :D:D

 

Kommentarer
Postat av: jess

vilka ska du med till gotland?<3

2009-01-31 @ 19:18:35
URL: http://ppowerjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0