hemma och sur

Sitter hemma nu hos Mamma. Är sur på henne, hon kan fan aldrig hålla sina höften, som liksom idag. Redan i fredags bestämmde vi att jag skule få rida idag, och idag så var jag fett taggad på att rida, men vad fan händer? nej min syrra ska rida som vågar fan inte trava. Kan ju rida senare ikväll? Mamma är sjuk och jag tänker fan inte hjälpa henne med att hjälpa min syster. Jä'vla cp hon  är ibland, just nu är jag sur som fan. Men i stället för att sura så ska jag plugga matte och engelska.. Har bestämmt mig nu att jag ska få bort min IG oc få VG, eller g går bra men helst IG och jag kommer lyckas om jag vill. Har bara varit latt och inte orkar den här terminen.
Men sov hos Sarah igår, vi had det skit kul. Älskar den där bruden mest!! :):):) Men ska plugga nu, fix tips från en tjejes blogg med att det ska bli roligt med att plugga så ska man ändå sitta vid datorn, skriva ett inlägg snabbt, lyssna på musik och dricka te. Det är i alla fall hennes tips och ska prova med det, för hon har typ MVG i alla förutom två och det är hennes sätt att pluga.
Men nej ska börja nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0