god kväll min älskad blogg

Godkväll! Hur mår ni idag? Jag är trött som fan, jag håller på att somna...
Men i alla fall, min dag har varit fan bra! Jag tror att det inte har gott så här bra på flera månader i skolan, geografin gick as bra(jag äger i det, jag älskar det ämnet!) och matten, asså det går inte beskriva hur grym jag var idag! jag med ett stort IG var bäst idag! till och med min lärare sa att jag ägde idag. Hon sa att jag har aldrig arbetat så här bra på länge, jag är fan nöjd med mig!!
Sen så hade vi musik, och där sög jag. Jag är inte direkt värsta barnet i musik, usch nej jag hatar musik. Men sen hade vi spanska och där ägde jag alla som vanligt, hihi.
Efter skolan så åkte jag hem till Jessica, va inte där alls länge till mamma ringde mig och sa att jag skulle hem..-.-
Men när jag kom så pluggade jag färdigt geografin och ätit och nu håller jag på att somna snart och är döds trött! Ska lägga mig tididgt idag. Vi hörs mer imorgon, puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0