@ Gabbie skriver

Nu ska jag berätta vad Erika gör. Erika ligger upp och ner i sängen och säger att jag och Sarah är dumma i huvudet och ligger och pruttar! :) och tjafsar med sarah om vem som bjuder varandra saker mest..

Idag har hon vaknat och gick upp och köpte glass ringde till Sarah och frågade om hon ville bajsa i kors med henne sen ringde hon käraste gabriella söderberg och vickan och frågade om dom ville följa med på bio och då sa dom jaaaa sen åkte dom på bio och då såg dom en bra film som heter the day earth stood still men hon satt och skrattade hela filmen och förstörde filmen så jag (erika) kan bajsa. Och nu kastade Erika en femtioöring på mig :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Bajshög på henne.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0