eller kanske jag han

jag kanske hinner skriva ett inlägg innan min dator dör, orkar inte hämta laddaren.
om drygt 6 och halv timme så ska jag upp igen, japp skolan imorgon *JIPPPIE*
men jag längtar ända efter alla mina vänner, och som sagt det är sista terminen som niorna går kvar, tänk vissa av dom har jag känt sen jag började ettan? speciellt hanna av alla dom, hon var den första jag fick kontakt med och hon är den jag aldrig kommer att lämna, hon är min äkta bästavän!
kan säga precis allt till henne, älskar henne.
juste förresten med hanna, hon fyllde år i måndags, ett stort grattis till henne som blev 16 år!
men ska sova nu, hoppas ni får en bra dag imorgon för min dag kommer att bli stressig. pusshej älsklingar!
jsute filmen vi såg på va my girl's best friend, va asbra!! hahah sjuk men ibland var den seg man sjuk var den och det gillar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0