Det här gick fort!

Gud det kändes as fort jag pluggade :O? Skrev klart om ett djur i nordamerika (som jag började med) och blev klar med det. Gjorde klart även matte läxan så jag inte har det i bagaset och låter det rutna där. Men det här kändes as bra så nu känner jag mig stolt och är veldigt glad över mig :D
Försöker få tag i pappa och ska fråga om vi kan shoppa tsm i helgen, ska på fest även! Så behöver lite nya kläder i garderob :) Kollar på svamp bob också och det är as kul!
Imorgon är det skola och efter skolan ska jag och jessica baka kakor till torsdag då vi ska stå i café :) får damp på alla lärare i skolan ju nu! Ni skulle sätt mig igår va fett aggresiv mot karin, eller aa va arg på henne och stog och skrek lite saker till henne, hoppas hon tog åt sig för det är hon värd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0