det bara närmar säg med storm steg

imorgon begär det sig av till loftdalen, och ni kan fatta att jag är taggad som fan?`kan snart dööö för jag längtar så mycket! fyfan vad kul det här kommer att bli, mitt livsupplevelse!
taggad som fan. men just sitter jag i min säng och ska börja klä på mig och ge sig av till bussen, ska nämligen till st och lämna pengar till philip som jag är skyldig. men skriver mer ikvä'll för idag ska ajg typ bara packa och sen när jag kommer tillbaka hit så ska jag träffa sarah fö.r sista gången på den här veckan :( kan ni fatta att en person som man har knappt känt ett år ska itne få träffa en vecka? vi har verkligen haft allt tsm. jag älskar henne mest!
men ska börja fixa mig för ska gå ut till bussen om tjugo min. puss puss
och jsute grattis till clara och anna som fyller 16 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0