blev kanske lite för sugen

har inget liv så skriver ider som jag får från andra bloggar men faktist ska jag skriva min nyårslöften!

jobb! - har fått ett jobb ja men till sommaren så msåte jag skaffa ett jobb.

hantera min ekonomi - japp ni läste rätt, fort när jag får pengar i handen så försvinner dom med vinden. Måste börja hantera mer nu när jag får lön! ska ju ut och resa och allt isommar och jag msåte ha pengar till det ju!

träna - måste börja träna mer nu när jag har tagitpaus från ridningen.Ingen vill ju gå i en fet hög i sommaren när man vill ut och resa!

skolan - måste börja sköta mig mer i skolan, visst jag har hyfsade betyg men jag ska höja mig i många ämnen, speciellt i matte där man har ig (!!!!!!!!!!)

kärlek - det skulle ju aldrig skadda att ha lite kärlek i sitt liv? jag vill ha en pojkvän iår som jag ska försöka skaffa. älskar att ha en pojkvän!

ja vad tyckte ni om mina nyårlöften? tyckte dom var hyfsade bra i alla fall. varför jag inte har rökning med mig för det känns öndigt att jag ska sluta när jag redan har försökte hundra miljoner gånger som har aldrig gått. jag tycker att det inte är coolt att röka men det är svårt att komma från det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0