är hos sarah

Är hemma hos Sarah, ovanligt eller? haha nej men jag älskar att vara här för det känns som att jag är välkommen att bo här. Älskar hennes mamma och hon fan världens bästa! kan berätta och precis allt för henne utan att hon blir irreterad, hon lyssnar och fattar. Tack Yvette du är bäst!
Men har precis ätit, jag och sarah har blivit tvungna att gå ut och plocka fimpar utanför hennes port som hennes mamma sa. men kan förstå för det ser inte direkt så trevligt ut.. :P
Men var hos Gabbie inatt och var där med Sarah, Gabbie, Vickan och så klart jag :D Fast Vickan åkte hem sen, tråkigt med det. :(
Men vi ahde det kul fast som vanligt så deckade jag försdt och vaknade första haha! Men ska vara social mot Sarah som städar sitt rum (Mohahaha)
Puss puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0