JÄVLAR

Haha okej det här kanske inte är så mycket, men vad fan jag hade fått mycket läsare från igår till idag. Jävlar :O Är i chock tillstånd, nu känner jag mig taggad för att plugga. Men bara har ingen aning vad jag ska skriva om, om ni mina inka läsare kan skriva vad ni vill veta eller vad jag ska skriva, så bjuder jag på det! Men ska ladda upp en film som vi gjorde iskolan, haha den är fett barnslig men fett kul var det att åka det :Ö Haha hållde på att skrika ihjäl mig. Haha och jsute vet ni vad jag kom på?
För första gången så hade jag med mig gympakläder och varmed på en hel gympa lektion, åååh jävlar är inte det impa? För dom som inte vet så har jag ine varit med på en enda gympa lektion sen halv sista terminen i 7 och hela första terminen i 8. Jag är impad på mig! Men nu ska jag sätta igång att ladda upp videon och plugga har ju prov imorgon. Juste här kom det roliga skämtet.

Johannes penna är brun, nu ska han hem och knulla frun.
Johannes penna är grön, nu tror han att han är skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0