Ingen ork längre

Igår så hade jag ingen ork, jag var för trött för att skriva. Men nu är jag pigg och ska snart plugga geografi eftersom vi har prov i det imorgon, jippie! Men hur mår ni idag? Jag har haft en ganska seg men ändå rolig dag.
Juste igår så kom vi på massa roliga skämt om skita många iklassen, haha det var skit kul hållde på fan att kissa på mig för vi hade det så jävla kul haha!
Har även hittat Twix nya ägare, en skit gullig tjej som även känner xet :D:D Ååååh ska jag vara ärlig så saknar jag han fortfarande även om jag sålde han för 2 år sen. Han var fan den bästa, älskar han. Men ni kommer få bilder på han nu :) Men ska plugga nu och försöka ladda lite mer ny musik till min iPod.. Puss

  


Kommentarer
Postat av: gabriella

Jättefin häst!

2009-02-07 @ 01:12:45
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0