Hos Elida

Nu är jag hos Elida, vi kom precis hem efter att ha handlat gott till ikväll. Om en timme ungefär så kommer Gabbie och Vickan hit och vi ska se på Barnhemmet, ja har aldrig sätt filmen så hoppas den är bra. Vet ni om den är bra? Har kommer eran kväll att se ut? Assåå färlåt om jag är as tråkig men jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva. Kolalde nyss på två fjortisbloggar som itne har något liv, dom säger att dom inte är fjortisar och ehal den skiten. men så jävla kul att läsa dom bloggarna för dom är ju FJORTISAR och SKÄMMEr ut sig som fan. Men ska inte sitta och klaga här, ska ha min mysig lördag kväll och kolla på film.
Är as fest sugen men nästa helg, ja då blir det PARTY!! :D Men ska vara social mot Elida nu men vi hörs sen när jag kommer hem till papi... :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej..

Fin blogg

Kolla in min frågestund,

Ställ gärna frågor.

Ha de bra

Kram

2009-02-07 @ 19:22:43
URL: http://isabelllelinea.blogg.se/
Postat av: matilda

fin blogg

2009-02-07 @ 20:13:56
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0