Hemma från shoppingturen!

Nu är jag äntligen hemma från min lilla shoppingtur med pappsen. Vi var i Stinsen istället och shoppade! Shit vi gick där i timmar kändes det som och så när jhag kom hem nu så har jag typ fett lite saker med mig! :O Men det sa han också, men när jag var i bilen på väg hem så fick jag spader och kände mig fett bortskämd och allt. Jag snackade med pappa om det men han sa att det var okej så han blev inte sur på mig i alla fall. Men jag köpte ett par nya skor, en kjol, tre tjocka tröjor och en väska. Men ska handal mer iveckan, ska klacka om mina klackskor (fest skorna asså) och sen så ska jag spray mig brun med Sarah och Jenny och sen ska jag även köpa en present till sarah. Fixa dricka och mycket mycket mer! Shit vad mycket nu när jag tänker efter. Plus på lördag efter att ha festat hela natten lång ska jag till optikern klockan 11.... :O
Fyfan jag kommer att vara helt död. Lägger in mer bilder sen om vad jag köpte, hoppas ni kommer få en trevlig lördag för det ska jag ha. Ska träffa Gabbie mion bästakompis!


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack, okej :P

2009-02-07 @ 16:21:39
URL: http://leaveit.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0