Hemma efter världens mysigaste kväll

Nu är jag hemma från Elida. Vi hade det jätte mysigt! Gud det här var verkligen en höjdar kväll. Vi kollade på filmen Barnhemmet, fast jag blunda mer än hälften av filmen. Haha gud det var hemskt, jag hatar att kolla på skräckisar. Det är skitsamma hur läskig den är, jag skirker och blundar alltid lika med för såna filmer. Men efter filmen så snackade jag, Vickan, Gabbie och Elida om allt! Verkligen om allt, det var skit skönt att bara få prata ut om allt som vi ville få ut. Och det fick jag nu och jag älskar sånna här kvällar. Bara sitta hemma hos nån kompis, kolla på film äta godis och snacka skit. Det är så msyigt och skönt.

Förlåt om min blogg är grymt tråkig, men det kanske är för jag inte har några bilder. Men jag lovar när jag kommer hem till Mammut så blir det bilder. Har ingen kamera här och ingen sladd hos Papput. Så det är lite svårt med det.. :P Men ska fortsätta kolla på tv. Skriver senare nog, hörs sen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0