Hela kroppen värker

Fyfan säger jag bara.. har redan börja få träningsvärk, och det gör ont som fan! Håller på att dö plus har mycket plugg att göra. Men ska plugga engelska senare och ska fixa om min fucking svenska uppgift. Jippie jag älskar skolan! Men det är skönt, har bara den här veckan kvar sen är det... ? Ja ni kan svarat, LOOOOV! Fyfan vad skönt.
Men jag har inte så mycket mer att säga just nu. Hoppa ni har haft en bra helg, men helg va ok. Bra vissa tillfällen, inte bra på vissa andra :) Men Oscar ska skicka bilder på mig och Xet för 2 år sen och jag har damp på ungen som inte skickar dom :D hah men ska tjata på han nu. Men vi hörs ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt med lov! Mitt tar slut idag och jag är inte ett dugg sugen på att börja om igen. Positivt är dock att nedräkningen till påsklovet kan börja.

2009-02-15 @ 18:54:52
URL: http://fridalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0