Hatar rubriker

Som rubriken lydder, usch jag ahtar att komma på sånt. Men i alla fall, idag så har jag varit iskolan och efter skolan så åkte jag hem men vad förväntade jag här hemma, jo jagv ar utelåst! Jippi säger jag fick inte komma in och så hände det en sak som jag inte vill ta upp här i bloggen. Men i alla fall så åkte jag till Kista med Sarah och Jenny, hihi vi ahde skit kul! Har inte träffat Jenny på as länge och ja, juste hon vissade en as rolig blogg som jag tycker ni ska läsa!
mmarkuslundgren.blogg.se och lösenordet är hejsan.
Haha fyfan dog av garv, så jävla bra! Och nästa helg är det party hos Sarah och jag har betämmt hur jag ska se ut men det fattas skor, så imorgon drar jag och pappsen och shoppar tsm. Sist vi shoppa tsm var.. hmm kanske för 2-3 år sen. Han hatar att göra det med mig men eftersom jag har äntligen börjat få bättre betyg (kan berätta sen om min betyg historia) och det så ska vi shoppa imorgon, helt jävla underbart! Massvis med klänning kommer hem och jag älskar klänning!
Kom hem runt 8 och just nu är jag helt död! Ska gå och ta bort sminket och lägga mig, orkar inte vara upp längre och har en massvis med känslor för en person. Men ska gå nu och hoppas ni har det bra ikväll! Hörs mer imorgon för orkar itne blogga mer. Puss puss älsklingar!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ibland är det svårt att komma på någotn bra rubrik faktiskt,hehe.

2009-02-07 @ 12:47:34
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0