Godmorgon

Godmorgon, vaknade kanske för en timme sen man har segat i sängen och kollat på tv. Somnade as tididgt igår, kanske runt halv 11 men jag var grymt trött! Så det var skönt att bara ta det lugnt och sova ut. Men ska snart ner och äta frukost och sen ska jag till Kista och shoppa med papi. Shit jag har planerat allt jag vill ha, skor, kläningar, kjolar, leggings och massvis mede tröjor! Men framför allt skor och kläningar, jag lever för det!
Men hur var gårdagen för er? Hoppas ni hade en trevligare kväll än jag, jag låg ju bara hemma och hade tråkigt. Ikväll har jag ingen aning vad som händer, vill ut och göra något men vettefan vart vad jag ska göra. Men ska ner och äta frukost nu och sen dra till Kista. Hoppas ni har en bra dag, puss puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0