Fredagen den 13

Idag är det Fredagen den 13. Har haft lite otur, men det bästa är att jag inte har snubblat (inte i skolan i alla fall) idag! Asså på isen då. Fyfan vad skönt med det!
Ikväll så ska jag på bio med Anna och Jennifer, gud vad kul! Har inte träffat Jennifer sen Globen. Så nu blir det kul. Skolan gick bra men vad seg som fan. Men ska snart upp och duscha och göra mig iordning. Ska även få tag i Jennifer och hör när hon kommer. Men hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha! :)
Puss puss. Kommer lite roliga inlägg snart. :)

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; tack så mkt, du har också en fin blogg :D

allt väl?

2009-02-13 @ 16:35:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack detsamma! haft en bra dag?

2009-02-13 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0