Ett sent inlägg

Sov verkligen ut mig idag, men vaknade med att jag inte kunde andas. Fett läskigt! :O
Men sov till halv 1 idag och det va as skönt! Vaknade satt direkt på tv och då var det The pussycat dolls på tv som jag började med att se första avsnittet igår. Orkade inte kolla viddare på det eftersom jag vet nu vilka som vinner och det var bra, och dåligt med glad att inte Charllie (eller hur hennes namn stavas) vann.
Men ska på bio ikväll med Anna, Rosanna, Bella och Maria. Vi ska antignen se på Wild Child eller I taket lyssar sjärnor. Ska bli bra ikväll:)
Juste är frisk nu och det är as skönt :D:D Måste köpa leggjeans och nånkjol, ska fråga mami om pengar :D
Men sitter nu i handduk och ska börja klä på ig snart och fixa mig, känns som en evighet sen jag fixade mig. Men hoppas ni har det bra ikväll alla små barn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0