Det här känns skönt

Sitter nu vid datorn, har målat mina naglar och smörjt in mig. Det här känns as skönt.. Håller på att ladda in musik till MIN iPod. Jag har haft min syrras iPod hela veckan, den är bättre än min haha. Jag har skit mycket att göra iveckan, eller mycket mycket men mycket för mig som har en personliget med att vara lat. Orkar aldrig göra något. Lata jag eller vad man ska säga.

Måndag: Skolan, hem och plugg.
Tisdag: Skolan, shoppa med mamma (?) plugg.
Osndag: Skolan, rida (HOPPAS!) plugg.
Torsdag: Skolan, stan med Jenny och Sarah för soldusch, hem och plugga.
Fredag: Skolan, möta jessica och hem till mig sen och fixa. Sen efter det PARTY!!
Lördag: Vakna hos sarah och se ut som ett fyllesvin, optikern klockan 11 och sen vet jag inte.
 Det är ju Alla hjärtans dag så om nån vill hitta på så ja:D
Söndag: Förmodligen vakna upp hos någon som jag ska åka in till stan med och göra den där kursen för jobbet. Sen hem och plugga förmodligen... -.-

Shit ser ni? jag är helt inne i bara PLUGG, PLUGG och PLUGG! Men jag är duktig känner jag nu! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

SV: tack desamma, fin header! har du gjort den själv? i ps? :)

2009-02-08 @ 20:51:37
URL: http://ollies.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej det har jag inte :) Min kompis gjorde det åt mig :)

2009-02-08 @ 21:44:15
Postat av: Anonym

Gulligt

2009-02-08 @ 21:45:15
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0