Paranormal activity

Nämen tjenare Carl- Göran!

Vaknade för en stund sedan. Sitter nu och bloggr på min syrras nya dator, sjukt skön. Men ska berätta lite snabbt vad som händer idag och vad som hände igår.
Igår så åkte jag till sthlm med mina sköna brudar. Vi åt på donken och kollade på Paranormol Activity, och jag säger bara en sak... VI FAN FÖR DEN DÄR FILMEN! Sket ju för fan på mig. Men seriöst, aldrig mer ska jag se på den. Även om den är fejk, så kändes det sjukt äkta. Men som sagt, aldrig mer ska jag se på den där jävla filmen.

Efter filmen så åkte jag hem, men tvingade med mig Sara och Jossan som sovsällskap inatt. Mitt hjärta var uppe i varv efter att ha sätt filmen. Var så sjukt jävla rädd (ursäkta mitt språk mina damer) men kunde fan inte gå normalt. Men nu så har flickorna mina dragit sig hem och jag sitter här med min fuckade lillebror (sry mami) och kollar på roliga videoklipp från youtube. Ond som jag här (mohahahaha) så visade jag thrillern till Paranormal activity, så han är sjukt rädd nu. Hahahahahahhaha vilken jävla mes ungen är, han kommer fan inte bli en man.

Men ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig. Ska till sthlm idag igen på en fika med Jos. Länge sen man såg flickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0