Nyår imorgon

Kan inte riktigt förstå att det är nyår imorgon. Okej, nyår är överskattat, men det är ändå just den gången på året som man verkligen är ute och festar galet.

Mamma kom in för 5 min sen till mitt rum, hon undrade vart jag skulle vara imorgon och vart jag skulle sova. Hon blir alltid lika orolig på nyår, som alla andra. Typ våran konverastion såg ut så här:

Mamma: vart ska du fira imorgon och med vilka?
Jag: Nu blir det i märsta och med mina tjejer.
Mamma: Hos vem då?
Jag: Hos oskar.
Mamma: Är han ensam hemma?
Jag: Ja det är han.
Mamma: DÅ SKA JAG RINGA TILL HANS FÖRÄLDRAR OCH KOLLA OM DET ÄR OKEJ!!!!

Haha det är ända gången på året som hon är helt galen. Men det löser sig tillslut. Hon är bara orolig över sin dotter, och det uppskattar jag väldigt mycket. Hon ger mig rätt kärlek den där kvinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0