NEJ!! jag har inte gett upp bloggen

NEJ! jag har bara inte suttit vid datorn igår.
Men kan börja förklara vad jag har gjort i måndags kväll till igår.


Måndags kväll:
Efter att ha varit i stan hela dagen med Josefine så kom jag hem med lite kläder också. Haha kom hem med en vårkjol, en paljet "jacka", vita tygskor, en paljet väst, fyra nackellack (på köpet så fick man borttagnings medel till nacklarna), örehängen, lösögonfransar och två ansiktsmaskar. EFter det så drog jag och Josefine hem till vart sitt håll. När jag kom hem så fixade jag mig fort för att springa till bussen sen. När jag kom till busshållsplatsen så kom Emma, jag svär brooorrrr, skönasteh bruden eveah!!!! Men bussen skulle komma halv åtta, men kom det någon bussjävel?! FUCK ELLER. Efter att ha väntat på tre bussar så sprang jag och Emma till st. Sprang ner på 7 minuter, som vanligtvis tar det att gå på 20 min. Men sen så gick jag hem till Anna, fixade mig och drog på fest. Skit kul var det. Träffade på nytt folk och annat folk. Men jag skulle sova hos Jenny och jag skulle ha koll p sista bussen hem till henne som jag gick halv två. Men näör jag skulle hämta min jacka, SÅ HAR NÅN FITTHUND, TATTARUNGE, HORUNGE OCH VAD JAG VET, TAGIT MIN JACKA!!!! Blir as förbannad... Med det så blir det att jag och Jenny drar hem till min mamma i väsby och sover. Kom hem vid halv fem på morgonen.

Igår:
Vaknade vid ett, helt jävla död efter att snorungen har väckt mig. Efter det så drar jag till Märsta och fixar lite grejer och möter Mikaela som jag fick låna en jacka av henne när min blev snodd. Skönaste bruden ever!!!! Efter det så möter jag Frida, Nicole och Madde. Vi drar till Kista och kollar på bio. Den här gången blev det Luftslottet som sprängdes. Kan bara säga att den här var den bästa filmen utav alla Millenium filmerna. Kom hem sedan vid 1 på natten och däckade direkt. Men nu jävlar blir det musik här i bloggen!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0