Hemma hos mig nu

Sitter hemma hos mig nu med fina Anna Eklund! Ska hämta lite grejer för att sedan dra mig hem till sötingen. Blir att jag ska hålla sov sällskap med snäckan inatt. För imorgon ska vi upp klockan nio (!!!!!) på morgonen. Oh good... kommer var helt död imorgon. Ska nämligen shoppa hela dagen, eller typ till halv två, sen sedan åka in till stan för att gå på opera. Ska fira Vicki (en god vän till våran familj) aa toppen dag kan man säga. Så imorgon kommer det vara dålig uppdatering (eller vänta, varför bryr jag mig om min blogg ens?) jo jag gör det, jag gör det för Jennys skull. Men vi hörs imorgon. Ska packa det sista nu och sedan dra mot bussen.

KISS AND HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0