Hemma hos bonita (för er suckers som inte vet vad det betyder)

Holla amigos.

Sitter hemma hos snyggingen Gabbie med Anna. Flickorna sitter och snackar skit om killar, medans jag sitter och bloggar. Fick höra att dem är största fansen över min blogg. Blev mer sugen på att blogga då. Så sitter och skriver om ingeting, eller vad ska jag skriva? kan mina söta bloggläsare/nära vänner tipsa om vad jag ska skriva om?

Om ni vill veta något roligt så lyssnar på Amanda Jenssens nya låt Happyland. diggar bruden. Men ska lägga upp en låt som är så sjukt jävla bra med min man, jay sean. Aja en halv timme kvar tills det är nyår. Börja bli små taggad inför festligheterna imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0