God jul

Länge sen man skrev här... Men ska börja skriva här igen.

Ja igår var det Jul. Min åsikt om julafton är att det är överskattat som fan! Det ända man gör är att äta mat och öppna presenter? inget mer... Enligt mig så gillar jag inte jul. Men skitsamma, nu sk avi ha glada minner här. Runt halv 12 på kvällen så gick jag ut och träffade Sarah, Sara, Nisse och Jens. Eller jag gick hem till Jens och var dör och chillade. Gick sedan hem vid ett för att jag skulle upp tidigt (tidigt är 11 för mig, haha) Men så klart så försov jag mig en timme. Skulle träffa Anna klockan tolv på brunos för att sola. Men fick skjuts av Pappa dit, så nu är man ett snäpp brunare ;) hehe....

Men skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0