Flickorna tonight.

Tjena bloggen.
Ligger i min säng och bloggar, som samtidigt jag kollar på Kopps. Haha helt störd film! Men igår var vi hos Oskar och chillkrökade, dock drack jag inget (är för bäst ibland, hehe). Sen blev det kaos under kvällen så jag, Vickan och Ellen drog hem. Jag sov hos Vickan inatt. Haha märkte att jag inte hade varit där på länge. Vaknade där imorse och så ska snart hoppa in i duschen. Ska på bio i stan ikväll med brudarna. Sen sedan hem till mami<3 Har inte träffat kvinnan på länge nu:(

Kan också säga att jag shoppade grymt mycket igår! så är några presentkort fattigare.... Men det gör inget! Men ska hoppa in i duschen nu. Vi hörs senare sötisar. Kiss
P.S Måste säga att Higher - Erik Grönwall är sjukt bra. Har aldrig gillat vinnar låtarna från idol, men det här är första gången jag gör det. Sjuk bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0