Avsöljar lite små roliga saker om mig.

  • Jag älskar att knäcka mina fingrar.
  • Jag har inte svårt för att öppna mig för folk.
  • Har rökt mer en två år, men har slutat nu.
  • Är världens kräsaste person på killar.
  • Jag kan ha roligt utan alkohol!
  • Har varit världens jätte fjortis. Så jag mobbar fjortisar nu för att du ska sluta vara det. Det är bara patetiskt att vara det.
  • Har aldrig snusat i mitt liv.
  • Har varit i 13 länder och flygit mer över 30 gånger.
  • HAde IG i matte från 6-8. Nu har jag ett väldigt starkt G och kan få VG i slutbeyg i matte.
  • Har ett väldigt kraftigt humör, med det så när jag blir arg så blir jag väldigt arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0