Är väl wannabe alla andra bloggare och kör hiss/diss

Hiss:


Rihannas nya album. Underbart! Hon gör så jävla grym musik. Nästa gång hon kommer till sverige så ska jag köpa hennes biljeter och kolla på hennes konsert.

The hills. Man kan bara älska det? sitter och kollar just nu på det nu på MTV. Allt bråk, allt mode, all kärlek och allt det underhållande. Speciellt lla snygga killar och brudar!

Nyår! det är ju om sex dagar?!?! fatta vad kul det här kommer att bli! Längtar galet mycket just nu. Ska ju fira med dem absolut bästavännerna som finns i den här världen.



Diss:


Snö? hatar snö och det kommer jag alltid göra. Blir bara blött och det finns inget posetivt nu med snö? julen är över så vi har ju fått våran vita jul nu.

Att jag fick G i bild och musik? happy över det. Har ju skärpt mig som bara den i de ämnerna ju. Men aa, vissa lärare är ju bara för duma i huvudet.

Killar, ja ni hör ju bara på ordet. Hatar killar (inte dem som är mina vänner, utan dem som behandlar alla tjejer skit) Sånna äckliga människor borde inte finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0