Tjenare

Tja! Idag är det Söndag.. tror jag? har verkligen inte koll på dagarna längre. Men den här natten har varit makalös! Har faktist haft så jävla kul inatt. Slutade med att Jag, Nellie, Sarah och Jenny kom hem till mig klockan 7 på morgonen och somnade runt 8.

Men det började med att Jag, Sarah och Jenny drog till min kompis Sofie. Världens undrbaraste kvinna. Där så hade vi det jätte trevligt. Mycket garv och så. Efter det så drog vi hem till sarah och väntade på några. Fast sen så pallade inte vara hemma hos henne så drog vi ut och möte Jens, Nisse och Lillen. Det var nice. Träffade på en as rolig gubbe som jag inte minns namnet på. Skön var han :D Men efter det så ringde min kompis Fredde och frågade om vi vill komma till väsby och dricka lite. Vist tänkte vi, men hur skulle vi komma dit? Tågen gick inte längre eller ngåot. Det blev att dom betalade våran taxi resa. Snällt eller vad? När vi kom dit så körde vi öl spelat. Skit kul där med. Men vi var där hela natten och en liten bit in på morgonen, sen så blev jag för trött och tvingade med mig dom där töntarna hem. Nu har dom precis dragit, jag sitter i en för liten tröja, för korta mjukisar och ser allmänt trött ut. Men vad fan, det är sommarlov? ingen ledigstund här! Ikväll så ska jag vara med världens underbaraste Ellen. Hon slaggar här, så håller på att städa mitt rum för fult nu ;)

Men hoppas ni orkar läsa genom det här, för nu blev det ganska långt. men bloggar nog senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0