Test, igen

JAG HAR :

Ett förhållande: nej

En bästa vän: ja

Haft ett seriöst förhållande: typ

Dejtat en av dina bästa kompisar: nej

Blivit kär vid första ögonkastet: ja

Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrikit åt en lärare: haha, oja

Kysst någon och sedan ångrat dig: JA!

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja

Några smycken som kostat över 1000 kr: faktist inte

Rökt: ja


DAGENS:

Klädsel: jeans

Frisyr: tofs

Låt: down

Vill ha: pegnar

Sjuka: att det finns falska människor

Drog: min mobil

Köp: ny mobil

Godis: chocklad

Attityd: glad och glad

Tanke när du såg dig i spegeln i morse: idag börjar jag skolan


FÖRSTA:

Bästa kompis: bellan

Bil: har aldrig haft

Kärlek: mattias

Husdjur: fan.. det var en hund, men minns inte namnet

Semester: mallorca <3

Jobb: säkert något med stallet

Köpta skiva: typ absolut kidz eller något sånt

Piercing: öronen

Konsert: kommer inte ihåg namn

Fylla: det hittar ni i maj arkivet ;)


SISTA:

Personen som sms:ade dig: jessica

Personen som du kramade: ellen

Personen som du kysste: Kommer inte ihåg

Personen som du gilla: mattias

Peronen som ringde dig: jessica

Du sa till din pappa: tack för stödet du ger mig

Person du sa 'jag älskar dig' till: oj, minns inte

Alkohol drycken: sprit

Bilfärd: idag

Filmen du såg: minns inte

Gången du grät: idag

Måltiden: pasta sallad


SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: lätt

Våga hoppa bungyjump: lätt

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: lätt

Kalla dig själv lycklig: gör det nästan varje dag

Hellre ta bilden än vara med på den: 50/50

Kunna gråta över en kille/tjej: har gjort

Ljuga för någon: det gör man väl alltid?

Kunna springa 50mil: över min egna död


VAD:

Gör du just nu: hostar

Ska du göra imorgon: skola..

Säger du till dig själv när allt känns svårt: bara blicka framåt

Har du med dig in på bion: inget

Är det för väder hos dig just nu: natt

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utsidan såklart, men sen insidan

Skulle du göra om du vann på lotto: shoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0