Tack underbara syster!

Gissa vad min syrra kom med? Har inte ens sagt hej till henne idag eller något. Men satt nyss framför datorn och blev skit sugen på cola, verkligen sjukt sugen. Men så kom hon in och sa hej och jag, så trevlig som jag är säger inte ens hej. Så kom hon fram och ba "Jag va nyss och handla och så får du en cola som ajg köpte till dig" Snällt eller vad?! Blev skit glad. Och efter det så sa jag hej till henne. Haha, jag tänker inte på min syskon alls. Men sitter här med handdukar på hela min kropp och funderar på att gå ner och käka lunch... sjukt hungrig blev jag av colan.

Ikväll blir det mys med världens bästa tjejer, tjejerna i min klass. Och jag får träffa Bellan, ååh har inte träffat den där tönten på hela sommaren! Bästa B <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0