Sjuk....

Hejhej, eller tjatja.

sitter här och är sjuk. Jupp ni läser rätt. dom som känner mig bra vet att jag ALDRIG blir sjuk, kanske 1-3 gånger om året, och det här är andra gången jag är sjuk för iår. hostade som fan i natt så mamma ringde läkaren som är 5 min från mig, skönt =) gick dit i morse och där sa dom att jag hade virus infektion i luftrören, funny? näää det kan man verkligen inte säga. Men har fått medecin som mamma kom nyss hem med, ska gå ner och ta det.

Imorgon börjar skolan, skit kul är taggad på att träffa alla igen, eller nästan alla. Men mest längtar jag till William och Bellan, mina små änglar.

Kommentarer
Postat av: belson

o:) <33!!

2009-08-26 @ 19:37:26
URL: http://slangbellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0