I'm back..... Eller kanske inte.

Varöfr har jag ens den här skiten? Skriver ju fan aldrig, men som nu. Fick värsta kicken i mig att skriva något. Passar på väl då när man har channsen. Men hur mår ni, mina trogna läsare, som sitter och väntar på att jag ska skriva något intressant? Själv mår jag toppen. Ligger i min säng som är för liten (intressant, passa på att skriva upp det någonstans) och väntar på en kompis. Ska tagga ut och träffa den snabbt och snacka lite.

Alla går i skolan, men inte lilla jag. Sitter/ligger och väntar på at dagarna ska gå fortare och så jag kan börja skolan. Är sjukt taggad för det, speciellt på att träffa William. Min bästavän. Men nu blev det ett ointressant inlägg, för jag springa ut nu. Kommer säkert natt blogga hel natten ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0